Voor en na…

13 reacties op “Voor en na…”

  1. Ik had er misschien mee kunnen leven.
    Maar toch heb ik het niet gedaan.
    Mijn boosheid heeft haar spontaan…
    Uit mijn bittere woonstee verdreven.
    Vooral de glimlach waarmee ze even
    Haar daad spiritueel lucht heeft gegeven
    ‘Het mocht van God’…kom daar maar eens aan
    Het ware woord heeft ze niet willen verstaan
    Als onheid dreigt, dan wendt het schip de steven

    Enfin, daarna ontmoette ik Maria en sindsdien
    ben ik ECHT gelukkig.

  2. Als het in de basis goed zit kan het. Mooi!

  3. Nou uit ervaring weet ik helaas dat je sommige dingen gewoon nooit kan vergeten. Ook al lijkt het dan allemaal weer goed uiteindelijk koos ik dan toch een andere richting. Het beste wat ik ooit deed.

  4. Veel gevraagd …. , de stap toch te groot…….

  5. Neen heb het niet gekund, het litteken te groot

  6. Hopelijk wel, weer iets dat de toekomst moet uitwijzen…
    Mooi verwoord Lenjef!

  7. Een mooie weer Lenjef. Voor de een een onmogelijke opgave te vergeven, en de ander lukt het weer wél om weer gelukkig te worden samen. Vergeven is 1, maar vergeten…

  8. Veel wijsheid en heel mooi verwoord
    Vergeven is de eerste stap in verdergaan

  9. Veel zaken vallen te vergeven. Maar er zijn natuurlijk altijd zaken die na vergeving alsnog snel afgesloten moeten worden. Vergeving is nodig, maar voor jezelf opkomen ook. Een hele mooie en diepe vandaag Lenjef

  10. De misstap vergeven
    samen verder leven
    met de pijn
    van bedrogen zijn
    het diepste geluk zal over zijn

    Groetje, Ria

  11. Tja… het zou moeten kunnen, als beide of alle partijen er ook 100% voor gaan! Zoniet, dan lukt het niet…
    “Sprak zij uit ervaring”… Heel erg mooi verwoord! X

  12. Een gewetensvraag. Hoe ouder hoe milder? Wie zonder zonden is….? Als je niet vergeeft heb je vooral jezelf ermee.
    Zoals ze in India zeggen: If it is the truth, you have to face it.

  13. Vaak ben ik te koppig en eigenwijs.
    Maar daar probeer ik vanaf te komen.
    Mooi gezegd, met weer veel wijsheid: voor en na ….

    Vriendelijke groet,


Geef een reactie

