Eeuwig besmettelijk

10 reacties op “Eeuwig besmettelijk”

  1. Gelukkig blijft liefde ook altijd bestaan. Misschien soms blind maar beter wel geliefd en teleurgesteld dan het nooit gekend hebben.

  2. Ik denk na met een glimlach op mijn gezicht 😊

  3. Ik hoop het niet..!
    Mooi..

  4. Een pijnloze genezing bestaat inderdaad niet, maar genezing van liefdesverdriet gelukkig wel. Het nare is dat de tijd er alleen zo sadistisch mee speelt.

  5. Liefdesverdriet is een wond die maar niet genezen wil. Geen poedertje helpt ertegen… Besmet raken, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Je zet me weer aan het denken.
    Lieve groet en een pakkerd

  6. voor een liefdesgril
    is er helaas geen pil
    ook voor de ware liefde niet
    dat hoeft ook niet
    die brengt vreugde geen verdriet.

    groetjes, Ria

  7. Het blijft hangen
    Verdriet en pijn

  8. Mooi geschreven
    Om het even
    Ware liefde laat zich anders raden
    en wordt door verdriet niet beladen.
    ;-

  9. Een pilletje is er ook niet voor …

  10. Zo heb ik er nog nooit naar gekeken….


Geef een reactie

