Gemixte kleuren

8 reacties op “Gemixte kleuren”

  1. Denk je?
    Kan me niet voorstellen, maar het maakt me ook niet uit. Een mens is een mens.

  2. Daar heb ik nou werkelijk nooit over nagedacht! Maar je hebt gelijk: blanken zijn een uitstervend ras. Jammer, want ik ben gek op rood haar😉 Een eye-opener, lieve vriend.
    Lieve groet

  3. Ja dat is inderdaad zo als dat ook de verschillen weg zou nemen zou dat mooi zijn. En het scheelt weer even onder de zonnebank.😉 Toch denk ik dat het nog wel een aantal generaties zal duren voordat dit echt het geval is. En misschien krijgen die dan wel een beschermde status of zo. Oke mijn fantasie slaat op hol merk ik.

  4. Geen zwart, geen wit, enkel maar kleurvolle mensen op deze aardkloot

  5. Zoals het er nu naar uit ziet zou dat kunnen

  6. Dat zit er dik in Lenjef

    groetjes, Ria

  7. Maar….. Zonder zon geen leven!


Geef een reactie

