Verliefd

11 reacties op “Verliefd”

  1. Misschien wel. Maar zo’n overweldigende verliefdheid is ook mooi en dan zie je vaak niet de praktische dingen of de andere kanten van het samenzijn. Kan ook een ervaring zijn om het een volgende keer anders te doen.

  2. Heel mooi gezegd, is ook zo hoor!
    Alles waar te voor staat is niet goed, behalve dan als je tevreden bent met wat je hebt..

  3. Een relatie die klinkt als het klok…en ik heb ‘m. Ik prijs me gelukkig. Ik ken een stel dat 1 week getrouwd was en toen uit elkaar ging. Ze hadden nog niet eerder samengewoond. Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij…
    Lieve groet

  4. De haat en nijd na een verliefdheid of liefde begrijp ik nooit.
    Ik onthoud liever het goede en mooie dan het verdriet en de pijn te herhalen.

    Samenwonen blijft iets moois!

    Toch woon ik alweer even alleen.

    Vriendelijke groet,

  5. Stoute meiden, en verkeerde mannen… passie is tijdelijk,….

  6. Mooi verwoord … Soms beginnen ze er te vroeg aan

  7. O, wat heb je dat weer mooi verwoord. En die twee klokken erbij. Subliem!

  8. O, ja, je hebt gelijk. Het zou een boel narigheid schelen!

  9. en later zitten ze met een kater
    terug weer naar het ouderlijk nest
    illusie armer ervaring rijker
    hun jeugd toch een beetje verpest

    groetjes, Ria

  10. Amai, Lenjef, hier ben je een echte “begeleider”!  Mooi gezegd… en oh… zo waar!Echt ferm zeg!  Je klinkt lijk een “doktoor”!Groetjes,Siezeman

  11. O jee, ik voel me niet aangesproken, Lenjef🙂
    Je hebt helemaal gelijk en prachtig verwoord!


Geef een reactie

