Liefde

15 reacties op “Liefde”

  1. Wat heb je toch een prachtig blog. Leuk om hier weer terug te zijn.

  2. Mooi Lenjef…

  3. Eenzaamheid doet iets met een mens, dus de knak in de steel van de rozenbottel vind ik een mooie. De oude man draagt nog vrucht, maar niemand die het waardeert. Ik wens het niemand toe…
    Lieve groet

  4. Wederom erg mooi Lenjef!

  5. Een leven vol herinneringen
    aan mooie en minder mooie dingen
    wie goed luistert hoort zacht zingen
    ik heb jullie zo lief mijn lievelingen

    groetjes, Ria

  6. Hoe waar is dat!!!

  7. Liefde kent vele kanten, ook die van vervlogen tijden…..

  8. Raakt me heel erg …. Ontroerend

  9. van oude mensen, de dingen die voorbij gaan….

  10. bitter maar waar

  11. Het is mooi, wellicht waar, maar ik moet weinig prozaïsch denken aan een oud docent die zei: koop een huisdier en zoek een zinvolle dagbesteding 🙃 Fijn weekend ( 🙃 = smiley op zijn kop) Fijn, goed weekend

  12. Prachtig verwoord, Lenjef.


Geef een reactie

