De foto is van Sofie Nagels

9 reacties op “De foto is van Sofie Nagels”

  1. DE oplossing voor alle mensen
    Eigenlijk is het heel simpel
    Leef en vergeet al je wensen
    Dan slaag je met vlag en wimpel.

  2. Ik heb me voor 2016 voorgenomen dat ik me niets voor neem en dat gaat me prima af 😉 We laten ons niet meer gek maken…
    Lieve groet ♥

  3. Ja dat zal zeker kloppen. Ik wens iedereen een gezond 2016 en dat zal ook niet haalbaar zijn maar de wens mag.

  4. 2016, wat zal het gaan brengen …. hopelijk valt de schrikkel mee….

  5. En nog een extra dag!

  6. Gelukkig mogen alle jarigen van 29 februari eindelijk weer een feestje vieren.

  7. kijk eens naar de wijze uil
    die wacht met veel geduld
    houdt zich gehuld
    in zwijgen
    zal wat hij wil toch krijgen.

    Een hoopvolle prachtige achtergrond.

    Fijne avond Lenjef,
    Groetjes, Ria

  8. Een wens is me deze week afgenomen …. Niet wens maar wel om in de februari maand gelukkige wensjes te geven


Geef een reactie

