Het laatste stukje weg

10 reacties op “Het laatste stukje weg”

  1. Omdat soms woorden niet genoeg zijn, dikke knuff❤

  2. Stille woorden weten niet wat zeggen … Missen is soms als een mes dat snijdt

  3. Dat je oude gezel niet mensenschuw was, is een kleine troost voor de lezer.
    Ik hoop niet dat je echt een goede vriend verloren hebt…
    Liefs Kakel

  4. Eenzaam en nu echt alleen
    alleen zijn schaduw om zich heen
    zo triest zijn lot

    Fijne middag Lenjef
    groetjes, Ria

  5. Dat laatste stukje…

  6. Uit je gedicht zou ik opmaken dat je of iemand afscheid moest nemen van zijn hond. En dat mis je zeker.

  7. Wat moet ik hier op zeggen… Lenjef. Meer zeg ik niet.

  8. Wat kun je ze toch missen…

  9. Ik hoop dat je geen vriend bent verloren…

  10. Tot ook de schaduw verdwijnt…
    Mooi Lenjef!


Geef een reactie

