Glijdende uren

Door: Lenjef

23 Jan 2015

Categorie: Archief, humor

15 reacties

Lensopening:f/3.5
Sluiter:1/40 sec

15 reacties op “Glijdende uren”

  1. Haha hij is leuk ๐Ÿ˜‰

  2. Door haar glijdende uren geraakte ze in een dal. Wel erg koud om naakt ontslagen te worden.
    Goed gekozen foto. Aan foto’s van naakte dames stoor ik me altijd. Dit heb je handig opgelost.
    Sublieme combinatie van woorden en afbeelding. Zoals we van je gewend zijn โค
    Liefs Kakel

    • Naakt ontslag betekent in Belgiรซ gedwongen ontslag. Zoals je ondertussen allicht weet werk ik graag met dubbele bodems, Kakeltje. ๐Ÿ˜€

  3. Knap van jou ik heb je toevallig ontdekt en kom zeker terug

  4. Hoe je dit verwoord hebt, mijn petje af hoor!

  5. Wat zal het UWV hier van vinden ??

  6. Leuk. Ook een blootgewoon verhaaltje over een paaldanseres kan een slechte afloop hebben. Nu ze in de WW zit zal ze thuis een paal moeten regelen. ๐Ÿ™‚

  7. De naakte waarheid ๐Ÿ˜‰

    groetjes, Ria

  8. Die slag was raak, wat moet ze ook
    Op tijden dat de mannen werken
    Dat houdt de verkoop binnen perken
    Want men zoekt vuur, en krijgt slechts rook

    Ze is vast danig van de kook
    Maar aan die paal is niets te merken

  9. En ze gleed langzaam verder af…
    Mooi Lenjef! ๐Ÿ™‚

  10. Mooi met woorden gespeeld !!

  11. Ik heb de afbeelding van het internet geplukt.


Geef een reactie

