Met volle zeilen naar 2015

Door: Lenjef

29 Dec 2014

Categorie: gedachten, Gedichten, Rijmen

15 reacties

Lensopening:f/2
Sluiter:1/30 sec

15 reacties op “Met volle zeilen naar 2015”

  1. Een prachtig gedicht met tekening t.g.v. het nieuwe jaar 2015. Van harte Jenlef hoop ik dat het bootje voor jou en je lieve vrouw de goede kant op vaart en altijd huiswaarts gaat naar de veilige haven.
    ~*~
    Een gezond, gelukkig en liefdevol 2015 wens ik jullie toe. Hartelijk liefs XX van Corry.*

  2. Elk jaar opnieuw in een nieuw bootje de rest van het jaar tegemoet. Dank Lenjef voor alle mooi gedichten van het afgelopen jaar en die persoonlijke wens van jou en je vrouw. Ik wens jullie alle goeds in het komende jaar.

  3. Op het getij van eb en vloed
    Wens ik jou
    En je vrouw
    In 2015: het ga jullie GOED.

  4. Een gezond, gelukkig en voorspoedig 2015 gewenst.

  5. Gelukkig Nieuwjaar en bedankt voor alle prachtige gedichten waar ik afgelopen tijd zo van heb genoten. Liefs , Anja

  6. Het ene jaar is eigenlijk gewoon een voortzetting van het vorige. Kennelijk heeft “de mens” behoefte om periodes af te bakenen. Noem het traditie. Ik vind wel dat je ondanks alles het positieve in moet blijven zien, maar soms valt het verdomd niet mee. Het voordeel is dat het dan alleen maar beter kan worden😉

    Lenjef, heel erg bedankt voor al je dichterlijke reacties die ik dit jaar van jou op mijn blog mocht ontvangen. Het waren stuk voor stuk pareltjes!

    Een fijne jaarwisseling, en de állerbeste wensen voor een gezond en liefdevol 2015.
    Liefs en een knuffel,
    Kakel

  7. Een mooi gedicht om het jaar te starten.

  8. Ja zo gaat het hele leven, komen en gaan. Ik wens jullie een heel mooi, gezond en gelukkig 2015 met veel mooie gedichten, foto’s en schilderijen.

  9. Zo is dat, een jaar weer zo snel voorbijgevlogen…
    Mooi!

  10. En zo gaat het al eeuwen en eeuwen lang. Je blijft je verbazen over het leven – het is werkelijk een wonder. Een fijne jaarwisseling Lenjef – ik hoop dat we nog maar veel mogen genieten van je prachtige zinnen!

  11. Wat anders dan een komen en gaan van nieuwe en oude figuranten. Maar toch zou ik het niet graag missen.

  12. Wens je een gezond en creatief 2015 …. meeliftend op de deinende golven van het leven.

  13. met volle zeilen varen
    elk jaar weer over woelige baren
    golven van vreugde en verdriet
    vertrouwend dat je elke dag
    even een lichtpuntje ziet

    zoals nu met deze prachtige achtergrond

    Groetjes, Ria

  14. En zo zal het elk nieuw jaar gaan…

  15. Zal het anders gaan het leven in 2015, dat dat het was in 2014.
    Fijne haarwisseling.


Geef een reactie

