Vreemdelingen zijn profiteurs…

9 reacties op “Vreemdelingen zijn profiteurs…”

  1. Mensen die anderen op zo’n manier behandelen en ze voor een schijntje laten werken
    en ze ook nog barbaars huisvesten, moeten een tijdje van overheidswege hetzelfde ondergaan.
    Dan voelen ze het eens goed.

  2. Het gouden puntje van jouw pen, is het scherpste puntje dat ik ken.
    Deze uitspraak is niet van mezelf, maar uitstekend op je poezie van toepassing.
    Een wonderschoon stukje waar ik het helemaal mee eens ben!
    liefs Kakel

  3. Het is en blijft zo vreselijk ongelijk verdeeld in de wereld. Hoe lossen we dat op? Ik breek me er ook vaak het hoofd over.

  4. Sinds ik de armoede in Polen en Tjechië gezien heb snap ik dat ze hier heen komen om ook een graantje mee te pikken om vervolgens ook weer gebruikt door de werkgevers en uitgekotst door vele andere. Snap best dat mensen zeker veel chauffeurs die hun baan kwijt raken aan hen er van balen.. Het blijft dubbel.

  5. Dat heb je prachtig omschreven!

  6. nice one!

  7. Scherp geschreven………. !

  8. onderdeurtjes van profiteurtjes
    moderne slavernij
    wat een blamage en wat een pijn

    Groetjes, Ria

  9. jaja Lenjef en wij westeuropeanen vervallen maar al te graag terug in ons slavenverledengedrag… oeff
    sterk werk!!
    chapeau
    geniet het wekend!!


Geef een reactie

