Toch niet gelogen

8 reacties op “Toch niet gelogen”

  1. Ik zou zeggen:er zit een luchtje aan deze zaak, maar wel een heel lekkere🙂
    Weer bedankt voor je literaire reactie op mijn blog. Mooie woorden, Lenjef!

  2. Als het lekkere aftershave is, is het nog niet zo heel erg natuurlijk…:-D

  3. Dat is dik aan, dat voel je op je klompen. En anders ruik je het wel.

  4. Die parfumerie zal verkocht hebben…

  5. O dan hoop ik niet dat ze net zo ruiken als een collega van mij ooit deed, die rook je al op meters afstand en daar kreeg ik spontaan hoofdpijn van…….😉 Mooi gedicht.

  6. De geur van jaloezie of eh…..
    Leuk
    Fijne dag nog Lenjef
    Groetjes, Ria


Geef een reactie

