Ogenschijnlijk goede mensen

9 reacties op “Ogenschijnlijk goede mensen”

  1. Mooi geschreven Lenjef

  2. Inderdaad raak verwoord!
    Wat een mooi schilderij ook…

  3. Vlijmscherp deze…. onze maatschappij anno …. nu.

  4. ’t riekt naar narcisme!

  5. Mooi Lenjef. Rake woorden. mooi schilderij

  6. Ongenschijnlijke goede mensen, houden het nooit lang vol. Eens vallen ze met een rotklap door de mand. Tenminste…dat mag ik hopen.
    Jouw gedichten zetten altijd tot nadenken aan. Als ik ‘m doorheb, moet ik altijd glimlachen. Jouw schuld 😀
    Mijn complimenten voor je eega!
    Fijn weekend en liefs,
    Kakel

  7. Ik moest meteen aan de politiek denken. Wat een mooie zin die laatste, en een waarheid als een koe.

  8. Mooi! ‘Ogenschijnlijk goede mensen’ worden – volgens mij – uiteindelijk altijd ontmaskerd. Ze denken per definitie dat ze slimmer zijn dan anderen en dat wordt hun valkuil. De aquarel is ook weer schitterend!

  9. hoe waar hoe waar en het lijken er steeds meer te worden…

    wijsheid zoals ik van jou gewend ben Lenjef!!:)
    dank:)

    groets, geniet de donderdagavond:)


Geef een reactie

