Nostalgie

10 reacties op “Nostalgie”

  1. Een liefdevol thuis! Een mooi gedicht Lenjef, ik voel de warmte! Lieve groet van Corry.*

  2. Klinkt goed

  3. Zorgeloos die kindertijd… Ik denk dat we soms nog wel eens terug zouden willen😉

  4. Prachtig terugmijmeren. Heel mooi en gevoelig gedicht.

  5. Echt nostalgie. Ik zou willen dat er een tijdmachine was (zoals die van Suske & Wiske!) dan kon ik dit soort momenten ook beleven. Heerlijk. Ik zou dan wekelijks teruggaan in de tijd. Misschien zou ik er zelfs blijven…

  6. Ja zo ging het ook bij ons met daarbij nog op de knieën een gebedje voor het bed opzeggen, ken ze nog steeds uit mijn hoofd. Mooie combinatie tekst en beeld.

  7. haha ja zo eender ongeveer hier bij mij!…

    dank dank voor de herinnering amigo!:)

    groets

  8. Behalve de honden zie ik mijn jeugd terug😀

  9. Behalve de bovenste zin zou het zomaar mijn prille jeugd kunnen zijn.
    Fijne avond Lenjef
    Groetjes, Ria

  10. NOSTALGIE !!!!!
    Je gaat nu wel erg ver terug ………………………………………………..😉


Geef een reactie

