Onbeantwoorde liefde

11 reacties op “Onbeantwoorde liefde”

  1. Dankjewel voor je beste wensen, Lenjef!
    Ik wens jou en je dierbaren alleen maar het állerbeste voor 2014.
    Liefs en proost!
    Kakel

  2. Ja wie weet komt er ooit voor mij ook nog een een prins op het witte paard, ben bang van niet en momenteel vind ik het ook helemaal niet erg. Zie genoeg stellen die elkaar bijna naar het leven staan en toch bij elkaar blijven. Dan maar liever alleen al mis ik ook wel eens de gezelligheid in huis….. Blijft lastig niet ten koste van alles opgeven.

  3. Liefde.. het kan de hemel maar ook de hel op aarde zijn! Gelukkig ben ik getrouwd met een heel lieve man. Daarom vind ik het ook nooit erg dat ik nooit ergens een prijs win: ik heb de hoofdprijs in de liefde!
    Fijn je weer even gesproken te hebben,Lenjef.
    Liefs Kakel

  4. Liefde… de bron van veel geluk. En een poel van veel ellende…:-D

  5. Lenjef, ik wens jou en mevrouw Lenjef een fijne Kerst en een gezond en gelukkig 2014 toe met mooie gedichten en aquarellen waarvan het misschien ooit tot een gezamenlijk boek komt. Dat zou mooi zijn.

    Groetjes

    Willem

  6. Verschaald bier? Geef mij maar een portje.
    Fijne avond Lenjef
    Groetjes, Ria

  7. Het bier als beroerd alternatief voor een onbereikbare vrouw.
    Dat lijkt me verschrikkelijk.
    Maar het alternatief: een vrouw die niet helemaal je keuze is
    en dan voortaan dagelijks aan de appelsientje en de afwas,
    dat lijkt me pas saai.

  8. Oei, gelukkig ben ik daar niet terecht gekomen 🙂

  9. Het vertroebelde bier, wie kent het niet……….


Geef een reactie

