Eigenaardige zoogdieren

9 reacties op “Eigenaardige zoogdieren”

  1. Dit is een waarheid als een koe, maar veel mooier opgeschreven!

  2. Soms vraag ik het me ook wel eens af. Ik denk dat ze verbijsterd zullen zijn. ‘Zelden hebben we zoiets beestachtigs meegemaakt’ zullen een van de kreten zijn waarmee ze ons, ‘beschaafde mensen’, zullen omschrijven. Dat denk ik. Soms…

  3. Ik vrees dat je heel erg gelijk hebt.
    Misschien nog wel veel erger.
    Want wij oordelen over gelijken
    Maar zij kunnen niet anders dan hoger staan
    Misschien is het daarom dat ze hier niet gaarne langskomen.

  4. ogenschijnlijken die de schijn in andermans ogen niet gunnen…
    daar is alles mee gezegd…

    pfoe amice, raak en sterk!!

  5. Je hebt vaak rake gedichten maar deze slaat echt alles. Eigenlijk is het bizar dat er mensen zijn die miljarden hebben en zoveel mensen die honger hebben. Inderdaad een vreemd soort die mensen.

  6. Wie weet waen wij ook ooit buitenaards of worden wij het ooit.
    Fijne avond Lenjef
    Groetjes, Ria

  7. de waarheid over ons zijn is weer duidelijk beschreven Brr

  8. Ja, bizar eigenlijk.

  9. Wij mens zijn onverklaarbaar, voor ons mens, dus voor een buitenaardse ….


Geef een reactie

