Even jezelf niet zijn

8 reacties op “Even jezelf niet zijn”

  1. Tja, aan de andere kant, wat zou je er van zeggen als we ons hele leven alleen maar bleekneusjes waren.
    Lijkt me ook geen pretje.

  2. Ja dat had ik ook wel eens in de auto dat ik dacht, pff ben ik hier al weer. Rare gewaarwording altijd maar blijkbaar werkt het dan toch wel door.

  3. Hahahaha
    groetjes, Ria

  4. Haha, ik denk dat iedereen dit wel (een beetje) herkent. Leuk!

  5. :):) amice, ik ken het ik ken het:):)
    maar hebben we daar allemaal wel niet eens last van? toch? ja toch niet dan? :):)

    groets ennu graag gelezen! geniet de dinsdagavond!!

  6. Een andere kant van jezelf niet zijn:

    Je verschuilen achter een masker
    Doen alsof het je niets uitmaakt
    Doen alsof het langs je afglijdt
    En helemaal niet je meer raakt

    Van binnen huil je, ben je gebroken
    Alles wat je niet hebt uitgesproken
    Blijft binnen in je borrelen
    En het moment dat het teveel wordt
    Is er niemand die begrijpt
    Waar die stortvloed vandaan komt

  7. Het is wel een excuus, “Even jezelf niet zijn”.
    In elk geval weer raak geformuleerd, top !


Geef een reactie

