Wordt vervolgd…

13 reacties op “Wordt vervolgd…”

  1. Ik heb dat met al mijn bijna 50 banden met dagboeken,,,,,,,,waarom doe ik het allemaal vraag ik me wel eens af, misschien gooit mijn zoon ze later meteen de container in😉 ….. Maar toch blijf ik het heerlijk vinden om er in te schrijven

  2. Is het niet de opdracht van de mens
    Grip hierop te krijgen
    Is het niet des scheppers wens
    (wat hij ons dagelijks zeggen wil)
    Dat we vanuit de vrije wil
    Ooit ons lot ontstijgen?

    Plato

  3. wordt vervolgd .
    mooi Lenjef
    groetjes, ria

  4. Ik snap het niet ff denken hoor

  5. Het gouden puntje van mijn pen, is het scherpste wapen dat ik ken.
    Jouw creatie doet de vorige zin verbleken! Heel mooi.

  6. Wat papieren sabels kunnen aanrichten, scherper dan de pen die je gebruikte.

  7. pareltje van een gedichtje, Lenjef!
    groetjes, Francina

  8. Zo waar. En ik word er ook een beetje treurig van. En schiet dan in de lach.

  9. knap weergegeven,
    herkenbaar ook…

  10. s c h i t t e r e n d
    zo veelzeggend!! chapeau!


Geef een reactie

