Reuzen die als kabouters ontwaken

7 reacties op “Reuzen die als kabouters ontwaken”

  1. Ben ik blij dat ik alleen maar thee drink🙂

  2. Altijd die akelige kater die je wil ‘verblijden’ met zijn bezoek! Weer een mooi gedicht Lenjef en enig de kabouter boven op de Duvelfles!🙂

  3. Ja, haha Oeps, gelukkig is braken me vreemd maar een zwaar gevoel in mijn hoofd gebeurt een enkele keer. Ach ja dat mag wel. Mooi gedicht😉

  4. De late tooghelden die met een paar duvels gespeeld hebben, lachen inderdaad zelden vroeg, de volgende dag.

  5. Vogeltjes die vroeg zingen zijn voor de kat(er)
    groetjes, Ria

  6. haha jah savonds een vent smorgens een vent… :):)

  7. Ja, inderdaad: de lach kan er bij tooghelden zelden vanaf. Dat is mij ook wel eens overkomen. Ooit. Lang geleden…;-)


Geef een reactie

