Rusteloze onstoffelijkheid

12 reacties op “Rusteloze onstoffelijkheid”

  1. Hopelijk hoef ik zelf niet ooit op die manier rond te dolen.

    Ik schrik er nu al van! Bbrrr.. als ik het zelf maar niet weet!!

    Maar, niettemin heel mooi geschreven Lenjef én knap!

    Lieve groet van Corry.*

  2. Wat zeg je dat toch prachtig Lenjef. Graag gelezen.

  3. Ik zie die geest ook vaak in oude voorwerpen, oud meubilair dat tegenwoordig niets meer waard is maar nog wel een heel verhaal bevatten.

  4. Alleen liefde schijnt ze te kunnen bevrijden, maar ik ga het niet proberen, brrr!

  5. trouwens erg mooi, woord en beeld.🙂

  6. Ja, zoals we leven zo sterven we.
    Goh ik ben een tijdje niet geweest en kom even ‘inhalen’.🙂

  7. Bijzonder het zijn woorden die bij mij beklijven

  8. Hoe kan je ook rustig vertrekken uit een rusteloze wereld. Niemand wil terug komen.

  9. Ik weet soms niet waar je het vandaan haalt maar wederom TOP !!
    Met veel plezier van genoten.

  10. kun je je in hen inleven?…
    intrigerend beeld roep je op lenjef!! dank, je inspireert!!:)

    jah graag gelezen dus!
    gr amigo en geniet deze maandag

  11. Heel mooi geschreven Lenjef.
    Met plezier gelezen🙂

  12. Mooie woorden voor de titel, Kan je van alles bij bedenken. De verloren strijd.
    Iemand zei ooit eens: het is een tachtig jarige oorlog die je verliest. Dus maar niet bevrijden!


Geef een reactie

