Tot de dood ons scheidt

7 reacties op “Tot de dood ons scheidt”

  1. Verdriet om de verlorene en blijdschap voor het vinden zoals het in het leven kan gaan!

    Mooi geschreven Lenjef.

    Een lieve hartegroet van Corry.*

  2. En zo komt men altijd weer tot elkaar.
    Een mooi perpetuum mobile.

  3. Totdat de dood uiteindelijk herenigd.

  4. Alleen zijn blijft een kunst die niet ieder verstaat

  5. Dat kun je lang volhouden…als je wilt. Mij lijkt het niets, maar dat kan ik makkelijk zeggen in Liefs en mij gelukkige omstandigheden🙂

  6. und so weiter und so weiter…
    jah mooi lenjef deze omschrijving van de eeuwige perpetuum mobile die ongeacht wat… door draait…
    mooi!
    dank!!

    gr en geniet deze mooie zondag

  7. Ja soms kan ik me er iets bij voorstellen, alleen is ook maar alleen, maar toch……. ach wie weet ooit😉


Geef een reactie

