Schitteren op eenzame hoogte

9 reacties op “Schitteren op eenzame hoogte”

  1. Feller dan de gewone uiterlijke schijn?
    Dat moet dan wel bijzondere uiterlijke schijn…zijn.

  2. Niet leven maar geleefd worden, je moet maar willen.
    Toppie, zowel tekst als achtergrond.
    groetjes, Ria

  3. Klatergoud, bombarie, schone schijn – je zult het maar hebben😦

  4. alles al gezegd …🙂 !
    een indringende waarheid weergeef je mijn waarde!
    knap gedaan!!

    groets en geniet verder deze woensdag
    uh graag , zeer graag gelezen weer zelfs!:)

  5. Het is inderdaad niet altijd alles goud wat blinkt aan de top en het kan knap eenzaam zijn daar.

  6. Tja alles heeft een keerzijde…..mooi gedaan Lenjef

  7. Ik doe liever gewoon en zou voor geen goud met een BN’er willen ruilen. Het is eenzaam aan de top😉
    Bedankt weer voor je prachtige reactie op mijn blog. Ik waardeer het!
    groetjes Kakel

  8. Zo’n icoon op eenzame hoogte, maar of dat buiten roem ok gelukkig maakt?

    Heel treffend geef je dit gebeuren weer Lenjef. Knap geschreven!

    Lieve hartegroet van Corry.*

  9. Deze schittert ook op eenzame hoogte. Top ! Mijn complimenten.


Geef een reactie

