Niet waterbestendig

6 reacties op “Niet waterbestendig”

  1. Volgens mij zal dat bootje met dromen vanzelf een keer omvallen door de sterke stroming en dan wordt iemand vanzelf wakker, neem ik aan.

  2. Dat mandje dromen Is voor velen
    Een redding. De werkelijkheid
    kon wel eens te akelig voor ze zijn.
    Dan zijn dromen een mooie uitlaatklep.

  3. Levensbootjes gevlochten van louter dromen
    kunnen aan hun ondergang nauwelijks ontkomen!
    ~*~
    Weer een heel gaaf gedicht Lenjef.
    Lieve hartegroet van Corry.*

  4. Mijn huwelijksbootje is behoorlijk waterbestendig en daar kom ik een heel eind mee. Maar hoe kóm je weer op het onderwerp en de woorden? Knap…

  5. Prachtig gevat, helaas de bootjes met mijn dromen waren ook niet waterbestendig, helaas doorstonden vele niet de onvoorspelbare bochten.

  6. Spijtig dat het mijne niet wat meer dromen bevat….
    Enkel harde realiteit.


Geef een reactie

