Vergevingsgezind

7 reacties op “Vergevingsgezind”

  1. Je lijkt steeds diepzinniger te schrijven.
    Ik heb tijd nodig voor mijn ‘vertaling’
    Dat maakt het m.i. ook kwalitatief sterker.
    Vooral in de context van vergevingsgezind.

  2. Dat is dan weer het positieve dan de dood… Mooie combinatie met de aquarel!

  3. Wie zonder zonde zegt te zijn, hij liegt,
    de mens die uit belang moordt en bedriegt
    En met hem, mateloos is ook de dood
    Maar zeg mij: gaat ook hij wel eens te biecht?

  4. Biechten voor de dood, gebeurt dat nog?
    Prachtige aquarel

  5. Stevig, Ik wist niet dat de dood een biechtvader heeft.

  6. heerlijk:) gaaf werk amigo:)
    zo je weet intrigeert mij dit mateloos!!

    dank!

    gr en geniet de dinsdag!:)


Geef een reactie

