Niet langer naakt

10 reacties op “Niet langer naakt”

  1. De langgetrouwden en samenwonenden ook hoor.
    Zelfs fleecedekentjes worden er meegenomen.
    Heerlijk.

  2. Mooi dit gedicht, kreeg het wel koud toen ik dat “naakte” beeld in de sneeuw zag😉

  3. Mooi🙂

  4. Je spreekt blijkbaar uit ondervinding Lenjef ? Mooi beeld met humorisch gedicht.

  5. Haha, ik moet er niet aan denken: in mijn Eva-kostuum in bed🙂 Maar ja, ik ben al twintig jaar getrouwd…
    Een leuke, Lenjef!

  6. Het kan koud zijn, maar pasgertrouden en pyjama aan ?

  7. Hierbij verschijnt een glimlach op mijn gezicht.

  8. Krijg het al koud als ik naar dat beeld kijk😉 Op naar de lente maar weer….

  9. haha, dank voor deze lach lenjef! leukie:)

    graag gelezen dus:):)

    gr en een fijn weekend gewenst


Geef een reactie

