Alleen begaan met zichzelf

7 reacties op “Alleen begaan met zichzelf”

  1. Weer een paar mooie diepzinnige gedichten hier.
    Ik hoop niet aan mezelf voorbij te lopen

  2. Heel diepzinnig!
    Ja, je kunt je laten “verbouwen maar je ziel blijft wie/wat hij is…tenzij je bereidt bent bewust te leren in en van het leven. .
    Nog bedankt voor je prachtige gedicht op mijn blog. Mijn complimenten voor de woordspeling: neuro-loog🙂 Geniaal.
    Liefs Kakel

  3. wat een levenswijsheid, fraai
    altijd weer blij met jouw commentaar, ook daar spreekt wijsheid uit

    gr

  4. Ja, er is veel oppervlakkigheid in het leven. Werkelijke compassie, hoe vaak is dat er?
    Hier op deze blog is het er gelukkig. Ik denk dat je gedichten het ook oproepen.
    Ook deze was raak geformuleerd. Maar wie voelt zich aangesproken.
    Er was eens een cabaretier die riep: 40 jaar lever ik al maatschappijkritiek met een glimlach. Maar NIETS
    is er veranderd. Niets. Een cabaretier is een roepende in de woestijn.
    Zucht.

  5. Helaas hebben vele oogkleppen voor, draaien door in de drukte van de malle molen van het leven. Kom gelukkig ook regelmatig mensen tegen die wat verder kijken dan hun neus lang is, zich verdiepen in ‘menselijkheid’
    Dank voor je mooie woorden op mijn blogje ‘Sterk zijn …….’ doet mij heel goed Lenjef.

  6. Zeer scherp deze en zeer mooi gevat.
    Zal vandaag anders kijken naar mijn medemensen.

  7. ja mijn vriend, het leven tekent het gelaat en ziel…

    mooi!!

    gr en een goede dinsdag!!


Geef een reactie

