Het leven is één zucht

15 reacties op “Het leven is één zucht”

  1. Panta rhei :

    “Het leven stroomt als een rivier voorbij”,
    is wat ooit een Griekse filosoof al zei.
    Het indiceert dat hij vanaf de oever het water overschouwde net als jij…
    Een aanrader…, af en toe zo’n stapje opzij.

    Treffend geschreven!

  2. Jouw kleinzoon, lees ik nu.
    Leuk, ik heb er ook zo een en zijn broertje schiet ook al aardig op.

  3. Is he-le-maal waar. Een groot kleinkind alweer…
    Mijn dochter is 16. Een paar weken geleden was ze nog 6…
    Weer de juiste woorden op de juiste plaats. Hoe krijg je dat toch elke keer weer zo knap voor elkaar??
    Liefs Kakel

  4. ja, snel gaat het wel, maar 1 zucht…..

  5. ja ik merk het ook hoor

  6. Om weer even stil van te worden Lenjef

  7. Inderdaad de tijd lijkt steeds sneller te gaan !

  8. Heel herkenbaar deze notendop
    Zo had ik een hoopje kind in mijn hand
    Nu reist hij in de sneeuw door stad en land
    Op een dag wordt je wakker en dan is het op.

    Is dat jouw zoon? Een hele kerel.

  9. Je maakt er een soort snelle film van, als een video die je snel vooruit spoelt. En dan zie je dit. In het volgende beeld beginnen de jongeren van nu oud te worden.

  10. zoals altijd weer raak geschreven, Lenjef!
    groetjes, Francina

  11. The circle of life . En de klok lijkt inderdaad steeds sneller te tikken .

  12. pff tempus fugit
    ging het soms maar niet zo snel he, toch?…
    mooi verwoord amigo!!

    groets


Geef een reactie

