8 reacties op “”

  1. Een heerlijk onderwerp, het weer. Lekker klagen zonder iemand te beschadigen.

  2. Regen, wat is dat🙂 ?
    Knappe woorden geschreven op de druppels.

  3. Wat is er heerlijker dan vanuit de verwarmde woonkamer die regen buiten te zien vallen.
    Nee hoor, het woord troosteloos komt niet in me op. En wat die weerman doet maakt mij
    niets uit. Ik accepteer elk weertype. Dat is het beste wat je kan doen zolang wij het niet
    kunnen veranderen.

  4. Ja, je zou bijna een zonnebank kopen om die heel de dag in je woonkamer aan te zetten. Maar dan nog blijft het buiten troosteloos. Ik zou zeggen: gordijnen dicht en de kaarsjes aan. Werkt altijd!
    De titel vind ik goed: de weerman VERWACHT. Voorspellen doen ze het nooit🙂
    Graag gelezen weer, Lenjef!

  5. Regensfeergedicht met een regensfeerfoto

  6. Je wordt enkel nat als je de regen niet voelt.

  7. Nou zou met een zonnetje in huis en droog weer ook geen moeite hebben, die regen………brrrrrrrrr maar goed binnen is het warm dus wat zeur ik …

  8. als altijd lenjef, tis nooit goed! en wie klaagt er beter over het weer dan een Hollander?…:-)

    leukie! graag gelezen

    gr en geniet de woensdag


Geef een reactie

