Geen grijze muis

8 reacties op “Geen grijze muis”

  1. Graag wilde hij een witte muis zijn
    een grijze, ach dat is zo gewoon
    voelde zich omgeven met een lichtkroon
    zie nu zijn schitterende weerschijn.
    -*-
    Lenjef, jij gaf mij inspiratie, dank je wel,
    een mooie foto met die prachtige muis
    *-*.

    Een hartegroet en liefs van Corry.*

  2. Vooral die oogverblindende verf vond ik grappig gevonden. Ik zie het hem doen, met het puntje van zijn staart. Aiiii.

  3. Geen grijze muis??? Dat denkt hij.
    Volgens mij de grijste.
    Eenvoud is de uiterste verfijning🙂

  4. Dat was dus de onopvallende opvallende.Hahaha ,ken ik
    Fijne middag Lenjef
    Groetjes, Ria

  5. Ik ben het dus niet.
    Fijn weekend.

  6. mmm of ie daardoor zo aantrekkelijk door geworden is…
    ik ken er…:-) haha

    gaaf kleinood lenjef!!

    groet amigo en een fijn weekend gewenst!

  7. De afbeelding is van het internet geplukt.


Geef een reactie

