Radiotherapie

10 reacties op “Radiotherapie”

  1. Mooi verwoord en denk ook dat het zo is, in de nacht komen de angsten en onzekerheden. Ook ik vind Ria een sterke vrouw.

  2. mooi gezegt voor mijn lieve vriendin

  3. Ik mag me gelukkig prijzen met zo’n sterke achterban.Jullie allemaal geven mij de kracht door te zetten en nu wil ik winnen ook..
    Dank je Lenjef .Fijn om zulke vrienden te hebben.
    Dag vriend,
    groetjes, Ria

  4. Als altijd, scherp en juist.
    En nachten zijn altijd lang, sommige eindeloos.

  5. Eerst naar Ria haar site gegaan,kort/snel daar wat gelezen, maar de herkenning van de strijd en kracht van mijn lievelingsvriendin kwam direkt binnen.Ook Ria is zo’n voobeeld van schoonheid&openheid, neem mijn petje nu al voor haar af..Heb daar een reaktie achter gelaten.
    Stil van!
    Dank voor je gevoeligheid en medeleven voor de mensch Lenjef. Blij je te kennen al is ’t virtueel, ik mag je graag.
    Warme groetjes

  6. inderdaad voor een sterke dame, je moet stevig in je schoenen staan… dat is niet iedereen gegeven helaas…

    mooi lenjef, sterk to the point!!

    graag gelezen amigo

    gr en een fijne donderdag gewenst!

  7. Helemaal de spijker op de kop. Ik kom tegenwoordig veel mensen tegen die deze en andere therapieën nodig hebben. En ik kan me nu zo goed voorstellen hoe moeilijk het is om in onzekerheid en angst te moeten leven. Je balt dat hier prachtig samen.

  8. Prachtig en zo ontzettend waar.

  9. Een zeer sterke dame, Lenjef. Bedankt voor de link, ik heb daar gereageerd.
    Marion


Geef een reactie

