Voorbij de laatste strohalm

9 reacties op “Voorbij de laatste strohalm”

  1. Bij de reactie waarde Lenjef lijkt het of dit jou zelf treft, al hoop ik van niet. Toch..? Onwijs veel sterkte wens ik jou toe!

    Hartelijk liefs van Corry.*

  2. Heel aangrijpend verwoord Lenjef, wat een groot verdriet, met respect heb ik je gedicht gelezen, het raakt me!

    Afgelopen middag nog heb ik de herhaling bekeken van het televisieprogramma “Sta op tegen kanker” om donateurs te werven. Hat was ook heel erg voor allen die de strijd moesten en gaan verliezen. Gelukkig is er ook vooruitgang in onderzoek voor overlevingskansen en totale genezing! Het was ontroerend, met mooie zang en indrukwekkende woorden!
    Een zoon van mij, hij heet Reynold had op zijn twaalfde jaar kanker, na zes kuren een operatie en toen nog zo’n vijf chemo-kuren die hij moest ondergaan, een zware tijd voor hem, zijn broer en zusje en voor mij!
    Gelukkig mocht hij helemaal genezen, hij is nu 39 jaar, hij heeft een lieve vrouw Sandra en zij hebben een dochter Calsey van zes jaar en een zoon Deon van net drie jaar. Je voelt je dan rijk en dankbaar dat het zo goed mocht aflopen. Kon het voor iedereen maar zo zijn en dat men kanker voorgoed kan genezen!

    Heel veel sterkte gewenst voor de betrokkenen Lenjef. Sterkte en liefs van Corry.*

  3. Mijn kippenvel moet jij nu voelen – stil van!
    This silence hug means a thousand words ……..!

  4. Stil, héél stil, ’n stille traan ontglipt.
    Sterkte Lenjef
    Gr.Ria

  5. Ik ben er stil van geworden.

  6. Pff heftig, hoop niet dat dit persoonlijk is…… en zo wel heel veel sterkte..

  7. pff lenjef… heb twee dagen geleden gehoord dat een goede vriend opgegeven is… en nu jij hier… het laat een mens leeg achter…

    je raakt! das goed!!

    zeer graag gelezen dus!!
    gr en een goede avond

    pastuiven


Geef een reactie

