Op restaurant in Duitsland

9 reacties op “Op restaurant in Duitsland”

  1. leuk geschreven gedicht… en soms kan je beter maar niet weten wat het is!
    Ciao, Francina

  2. Aardappelschillen met de buitenste blaadjes van de spruitjes? En zo…. konijnen zijn daar gek op. Maar hier vind ik het gedicht toch het smakelijkst.

  3. Wat een boer niet kent eet hij niet, dus……….
    schotel met vraagteken, leuk bedacht.
    fijne avond Lenjef,
    groetjes, Ria

  4. Goed gegokt, want het smaakte.

  5. Dit ziet er toch niet zo heel smakelijk uit. Ga je nog uitleggen waar het naar smaakte?

  6. Grappig. Maar het zal vast goed geweest zijn😀

    In Frankrijk een keer de lokale specialiteit besteld, en mijn vader volgde mijn voorbeeld. Eén hap en ik schoof het bord van me af, afgrijselijk. Tot mijn grote verbazing had mijn vader het bord zo leeg. Pas later heeft hij verteld dat hij de hele inhoud over de balustrade had gekieperd – we zaten buiten te eten op het terras.

  7. haha ja hoe herkenbaar, een keer in spanje meegemaakt met olijven!! gnif
    dank voor de lach en herinnering!!
    geinig neergepend lenjef:-)

    gr en geniet je maandag

    enrico


Geef een reactie

