Mode dictatuur

11 reacties op “Mode dictatuur”

  1. Prachtig omschreven, het vaak onmogelijke modebeeld dat vele vrouwen helaas een negatief zelfbeeld geven.
    groetjes, Francina

  2. Zo zijn vrouwen he. Het is af en toe echt heel erg.

  3. mode past niet bij individualisten…

  4. als je mij vraagt naar de mode van vandaag ,ik zou het niet weten.Draag graag gemakkelijke kleding.Maar het is inderdaad een modedictatuur ,dat heb je goed door.
    fijne avond Lenjef
    groetjes, Ria

  5. heel raak geschreven

  6. een spiegel kopen die afslankt, probleem opgelost🙂

  7. Nooit eigenlijk bij stil gestaan, maar eigenlijk is de hele mode inderdaad een dictatuur. De macht die het heeft over de mensen.
    Goed over nagedacht. Top !

  8. Je slaat de spijker weer op z’n kop! Wat kan een mens (vrouw) het zich tot moeilijk maken…Mij interesseert de mode geen fluit. Ik draag gewoon wat ik mooi of leuk vind. Fijn weekend, Lenjef!

  9. ach ja… ik ben redelijk tevreden met mijn lichaam… ook al kan ik niet alle couture dragen haha

    ware woorden weer vriend:-)

    groet en geniet je weekend!!

    enrico


Geef een reactie

