Al wat leeft sterft altijd ergens

8 reacties op “Al wat leeft sterft altijd ergens”

  1. Graag gelezen om me weer te realiseren dat alles zijn einde kent. En ik gebruik moet maken van wat is.

  2. ha ja magere hein, we kennen hem nietwaar lenjef… vrezen hem wellicht? mm weet niet:-)

    sterke combinatie beeld en woorden zo!!

    graag gelezen dus!

    gr en geniet van deze donderdag!

    enrico

  3. gevoelig verwoord , Lenjef. Mooi gedaan.
    Ciao, Francina

  4. arm diertje ,zo alleen,
    groetjes, Ria

  5. Voor elk levend creatuur
    Slaat de gong zijn laatste slag
    En beleeft men zijn laatste uur
    In de soep of de frituur

  6. Magere Hein ooit een keer … hoop echter op een beter einde dan deze kleine rakker.
    Als altijd weet je een triest momentje mooi te brengen en die snaar te raken.
    Top.

  7. Ahhh…zonde van het diertje. Muisjes zijn mooie beestjes om te zien.
    Jij hebt er weer een mooi gedicht aan overgehouden. Een combinatie van beeld en woorden, weet jij weer zoveel kracht te geven, dat ik zowel met teleurstelling naar het diertje kijk, als wel een glimlach op mijn mond als ik daarna de titel weer herlees. Prachtig gedaan weer!
    Jouw gedichtje als reactie op mijn blog, heb ik op mijn blog gezet. De verleiding was te groot. Uiteraard staat je naam eronder, dus ik neem aan dat je het niet erg vindt. Als je het wel erg vindt, laat je me het dan even weten?
    groetjes Kakel


Geef een reactie

