Alleen tussen velen

10 reacties op “Alleen tussen velen”

  1. heel raak neergezet, Lenjef. Met plezier gelezen.
    groetjes, Francina

  2. Geweldig, de waarheid, de hele waarheid zouden ze geloof ik in de kerk zeggen.
    Hoe jij dit verwoordt, ik lig hier dubbel van het lachen en genieten. Mooi.

  3. Het zou fijn zijn me overal en tussen alles in mezelf thuis te voelen.🙂

  4. Beter alleen tussen velen dan een kuddedier zijn.
    fijne avond Lenjef,
    groetjes,Ria

  5. Alleen tussen velen.
    Prachtig.

  6. Bij ‘toeval’ -via Elly van Doorn- ontmoet ik jouw blog.

    Een ware geestverwant vinden is absoluut geen sinecure. Het lijkt of de eeuw der egotrippers tot pandemie uitgroeit.

    groet
    eS

  7. Ware woorden. Ik ben blij dat ik daar niet tussen sta.
    De titel vind ik goed gekozen.

  8. So true ………. oproerkraaiers!

  9. Nee, daar voel ik me ook niet thuis.

  10. misantroop als ik ben lenjef, druipt die enge sfeer hier door de letters heen…

    knap!!

    groet amigo en een fijne zondag gewenst!

    enrico


Geef een reactie

