Drugsvisioenen

12 reacties op “Drugsvisioenen”

  1. Een oorlog die nooit gewonnen kan worden, mooie achtergrond er bij…….

  2. Goeie aanbeveling om nooit te gaan experimenteren met drugs. Huiveringwekkend.

  3. Een duister logje, letterlijk en figuurlijk.

  4. pff lenjef, hoe onheilspellender kun je het maken? schitterend, je voelt de dreiging van het verloren raken hier!! heel knap werk!! dank je wel:-) je inspireert mijn duistere ziel, maar dat wist je al:-)

    gr en geniet van je avond mijn vriend

    enrico

  5. brrrrr ben blij dat ik me met zulke dingen nooit bezig heb gehouden .Het heeft me altijd dood eng geleken.

  6. mooi schilderij
    heftige woorden

  7. Nog eens gekeken. En ook paletmes hè.
    complimenten voor je vrouw.🙂

  8. Eenmaal het slagveld betreden,
    de donkere tunnel in.
    worstelingen aldaar met zichzelf
    soms nog licht aan het eind
    of toch een drugsvisioen

  9. Een bij voorbaat verloren oorlog.
    fijne avond Lenjef

  10. Bijzonder, het schilderij heeft een penseelvoering en kleuren die ik ook weleens bezigden.
    Knap gedicht erbij, dekt helemaal (mijn gevoel van) de lading.

  11. Ik zie ze al afkomen in de vallei

  12. De rillingen lopen over mijn rug.


Geef een reactie

