De dag nadien

9 reacties op “De dag nadien”

  1. inderdaad, Lenjef… het verleden is een gepasseerd station. Zoals gewoonlijk weer een treffend en raak gedicht.
    groetjes, Francina

  2. Sporen ………………..
    -Voor je zien wat je achter laat-

  3. De mogelijkheden zijn eindeloos. Zij zorgen voor een onuitputtelijke uniciteit.
    Weer mooi om even bij stil te staan.

  4. Voorbij is voorbij
    telkens een ervaring wijzer ,maak er gebruik van
    jou gedichten en uitspraken stemmen mij vaak tot nadenken.
    dank je Lenjef.
    groetjes,Ria

  5. Het zal nooit meer hetzelfde zijn

  6. Mijn complimenten, als altijd genoten.

  7. Mooi Lenjef. Dus elke dag is uniek.
    Toch zijn er nog zoveel mensen die elke dag
    als een sleur beleven.
    Gek eigenlijk he?

  8. Ja, voorbij is voorbij. Daarom moeten we elke kans die zich voordoet, met twee handen vastpakken. Evenals je dierbaren.
    Mooie – bijna filosofische – woorden, Lenjef. Ik ben blij dat ik weer bij je lees!

  9. neej wat geweest is is geweest, hoewel ik toch wel graag een aantal dingen anders gedaan zou willen hebben hoor… helaas, thats life eh?

    dank lenjef, je hebt gelijk:-)

    graag gelezen dus amigo

    gr enrico


Geef een reactie

