Stille getuigen

9 reacties op “Stille getuigen”

  1. Koetjes zijn anders dan mensen hè. 😉

  2. Alle complimenten voor mevrouw Lenjef. Ze schildert met uitstraling.
    Jullie zijn een bijzonder echtpaar. Ik heb er bewondering voor.

  3. Wat een prachtig schilderstuk. Heeft je vrouw dat gemaakt???
    Van koeien kan ik nooit genoeg krijgen. Niet van gedichten en niet van afbeeldingen. Het een maakt het ander compleet!

    • @ Mirjam

      Bijna al de schilderijen op mijn blog, ook dit koetje, zijn werkjes van mijn vrouw.
      Dank je wel voor de leuke reactie.

      Heeft mijn duimen voor jouw genezing al een beetje geholpen? 🙂

      Lenjef

  4. Sta toe dat ik daar even, heel liefderijk naar staar
    En zeg: ’t is de natuur. En verder geen gemier

  5. vol humor met een mooi schilderij!

  6. stier bespringt de koe
    voor de koe geen taboe
    ze blijft er dom bij kijken
    laat geen gevoelens blijken
    weet al wel genoeg
    boeoeoeoe.
    fijne avond Lenjef
    groetjes, Ria

  7. Je hebt nog lente kriebels 😉

  8. haha tsja wat is belangrijker he… lol

    dank voor de glimlach lenjef:-)

    gr enrico

    maak er wat van vandaag


Geef een reactie

