Onherkenbaar

8 reacties op “Onherkenbaar”

  1. Heb het al als ik door een donker huis moet lopen.. En dan denken wij dat zij blind zijn😉

  2. moet je eens de stad der blinden van Saramacho lezen. Nou, de wereld werd één puinhoop.

  3. Over deze moest ik wel even nadenken. Als alles anders werd, als we niets zouden herkennen, hoe zou dat zijn? Wat zouden we doen? Zouden blinden in die omstandigheden beter af zijn? Intrigerende gedachte.

  4. Ik was een paar jaar geleden in de auto volkomen gedesoriënteerd toen ik van een andere kant kwam dan ik verwachtte, wist niet waar ik was en hoe ik thuis moest komen. Ik wist toen wat dementie en blindheid teweeg zou kunnen brengen.
    Zeer beangsigend en heeft veel indruk gemaakt. Evenals dit logje.

  5. je hebt gelijk Lenjef ,dan zou éénoog ook geen koning meer zijn in het huis der blinden, doch de blinde zelf.
    graag gelezen Lenjef.
    groetjes, Ria

  6. Wederom met veel genoegen mijnerzijds, dit gelezen.

  7. dat is mooi gezegd en waarschijnlijk heb je nog gelijk ook!

  8. intrigerend lenjef…
    zoals altijd:-)

    je bed een fles melk…
    die fles melk een fiets…
    je spiegelbeeld een waan…

    goeie denker!! dank!!

    gr en geniet van vandaag

    ge wit ut…

    enrico


Geef een reactie

