Dromen over…

12 reacties op “Dromen over…”

  1. Haha, vierkante bomen, dat zou handig zijn. En vierkante tomaten, en vierkante appels. Wat is dat toch met de natuur, dat-ie zo’n voorkeur heeft voor ronde vormen?

  2. Prachtig gedicht and haarscherp verwoord! Ik blijf jouw gedichtjes met verbazing lezen.
    groetjes, Francina

  3. Haha, grappig. ik droom vaak over grote gebouwen waar ik in verdwaal.Of van pakjes die ik kwijt raak en niet meer kan terugvinden. Ik ben in mijn droom aan het zoeken, zeg maar.

  4. Die reaktie van mij hoort bij je vorige foto,maar past hier ook wel😉

  5. Ja later
    dan komt de ware aard naar boven
    soms jaren verder wil je dat zelfs niet geloven
    dan schijnt wat je in allereerste instantie al zag
    bepaalde nare trekjes, als lood op je maag lag.
    Soms …………… Later!

  6. Ja dat dromen van mensen neemt soms rare bokkesprongen. Leuke woordspelingen.

  7. geen gek idee eigenlijk.
    grote vierkante bomen, paar gaten erin en je hebt een huis.
    graag gelezen Lenjef
    groetjes ,Ria

  8. haha geinige gedachtegang lenjef:-)
    doet me denken aan die vierkante meloenen uit japan…

    leuk om te lezen!

    gr en geniet de zondagavond

    enrico

  9. Deze is geweldig goed!

  10. Het was weer een genoegen dit tot mij te nemen, en bij weg te dromen.


Geef een reactie

