Mijn beertje

11 reacties op “Mijn beertje”

  1. dat zijn de liefste
    de zeldzaamste
    de dierbaarste

  2. Ja dat is mooi een vriend van mij heeft ook nog zijn oude beertje en nog steeds gehecht er aan. Leuk is dat .

  3. “Een berenhart dat mij aanbad”. Zo mooi, en vooral lief! Je leidt mij terug naar mijn kinderjaren, heerlijk. Dank je, Lenjef.

  4. Meneer beer,
    soms mis ik hem wel.
    Top !!

  5. Ja die kindergevoelens worden steeds meer oproepbaar hè.
    Trouwens mooi stil-levendig-leven. Ook knap gecomponeerd!
    Altijd weer een feest hier: woord en beeld

  6. heerlijk Lenjef .Mijn knuffel was mijn kleine broertje ,die zo volvertrouwen tegen me aanvleide ,mijn armen beschermend om hem heen.
    groetjes en een fijne avond,
    Ria

  7. Ik had een eend die mijn moeder zelf maakte van een sok. Ach, wat jammer dat ik die niet meer heb.

  8. onvoorwaardelijke liefde lenjef… kom daar tegenwoordig nog eens voor…(-:

    je drukt weer de neus op de feiten hier!! knap

    graag gelezen!!

    gr en geniet van de donderdagavond

    enrico


Geef een reactie

