Verliefd

11 reacties op “Verliefd”

  1. Verliefdheid kan veel vreugde geven
    al doet de onzekerheid soms wel pijn
    om volmaakt in harmonie te kunnen zijn
    overtreft ’t geluk dit te mogen beleven.

    Een mooi gevoelvol gedicht Lenjef,
    ik geniet ook van jouw knap omarmde rijm,
    die je als reacties geeft bij Enrico Lommerte.

    Een mooie donderdag gewenst.
    Hartelijk liefs van Corry.*

  2. Je kunt altijd opnieuw verliefd worden. En dan maar hopen dat je op dat moment niet al gebonden bent, want dat is een garantie voor pijn. Maar als het goed gaat, als beiden vrij zijn en het is wederzijds, dan kan het heerlijk zijn, op welke leeftijd dan ook.

  3. Ik hoop nog dat het nog steeds kan, wie weet, lijkt me wel weer eens leuk om mee te maken en als ik Plato lees op zijn 60e is er nog hoop 😉

  4. Je weet nooit hoe het wonder van het leven zich uitvouwt in je bestaan. Ik was 60 toen ik haar tegenkwam. En het is zelden zo warm en dichtbij geweest.

  5. ach dat weet ik niet hoor.

  6. Hier spreekt een man die de liefde kent in vele facetten.

  7. Ik denk ook meerdere keren met dezelfde pijn.

  8. Vraag je om een antwoord? Ik denk het niet. Laat iedereen zich dat zelf maar afvragen, want het is heel persoonlijk hoeveel blokkades je opbouwt of voluit wilt leven.
    Ik hoef er niet meer over na te denken 🙂
    Weer een goeie hoor!

  9. hier spreekt een pessimist… ik denk nooit… verliefd zijn is verward zijn…

  10. Ik denk meerdere keren met dezelfde pijn.


Geef een reactie

