Ontmoeting met de dood

8 reacties op “Ontmoeting met de dood”

  1. Hier ben ik het mee eens: geen afspraak maken!😉

  2. Ja waar en wanneer weet je nooit inderdaad.

  3. Ik heb liever dat hij me zoekt dan dat IK hem moet zoeken. Het is voor iedereen hetzelfde.
    Afwachten maar.

  4. Ik denk dat ik hem altijd op een laag pitje in mijn achterhoofd heb waardoor het leven zoveel meer betekenis krijgt en dat bevalt me goed. Het klinkt dubbel maar ik ben er blij mee. . En je zult zien toch overvalt hij je.🙂
    Grappig vind ik dat iedere reactie van een andere interpretatie getuigt. Mooi wat je met weinig woorden en mooi geformuleerd los kunt maken.

  5. Het leven hang aan een zijden draadje
    Je hebt het treffend weergegeven Lenjef.
    groetjes,Ria

  6. Pietje de dood loert alle dagen om de hoek.

  7. smakelijke haha ondanks lenjef:-)

    heerlijk cynisme hier, dat mag ik wel:-)

    dank je wel!!

    gr enrico
    geniet er nog van he!

  8. Eenmaal is hij langsgeweest,
    hij verraste me compleet.
    Er is geen afspraak gemaakt
    maar hij weet me wel te vinden
    de volgende keer.


Geef een reactie

