Met terugtrapremnaven

6 reacties op “Met terugtrapremnaven”

  1. Die rijden wel zwaar hoor, vooroorlogse fietsen!
    Wat de poëzie betreft, van mij mag het modern of ouderwets zijn, maar ik heb graag toegankelijke verzen. Maar ieder zijn smaak.

  2. Ik ben ook niet zo erg van de moderne poëzie. Te gemakkelijk neergeschreven vaak.
    Maar daar kan over geredetwist worden.

  3. Verandering kost inspanning. Niet altijd eenvoudig als je maar weet waar de rem zit🙂

  4. Top gevonden, hoe krijg je het gevonden terugtrapremnaven ?
    Met veel genoegen weer bij je gweest.

  5. Altijd mee gereden tot een paar jaar terug, je wist tenminste zeker dat je kon remmen🙂

  6. haha leuke lenjef, ik kan me er goed iets bij voorstellen bij deze melancholie:-)

    gaaf kleinood vandaag!!

    gr en genit ervan vandaag he amigo

    enrico


Geef een reactie

