Vroeg of laat komt de ware aard bloot

8 reacties op “Vroeg of laat komt de ware aard bloot”

  1. Ik durf te denken overal uiteindelijk een soort van goede bedoeling achter zit. Soms is het even spitten om hem te vinden, dat wel. En ook is de aanwezigheid van een vermoedelijke goede bedoeling geen reden om alles dan maar goed te vinden.

  2. Oef… hier zit veel in en het loopt ook nog eens door elkaar. Ik zou het gedicht verwarring dopen, geloof ik.

  3. Dus ook hier komt het weer uit naar voren.
    Aandacht is één van- zo niet het belangrijkste in het leven.
    Aandacht gaat verder dan je neus lang is🙂
    Knap in een gedicht vervat.

  4. Dat heb je fantastisch waargenomen

  5. Zo is het maar net.
    Soms lijkt het of je mijn gevoelens kunt lezen🙂
    Weer schitterend in elkaar gezet, altijd met zoveel impact.

  6. Soms komt de ware aard nog net op tijd vóór er iets vreselijks gebeurt
    mooie foto Lenjef en graag gelezen.
    groetjes, Ria

  7. Altijd pas nadien.
    Met veel genoegen weer gelezen.

  8. ik zie hier een mens
    in de war
    dusdanig dat hulp schier onmogelijk lijkt
    allerlei doekjes voor het bloeden worden uitgeprobeerd
    tijdelijke verbetering
    tot de ware aard van het beestje weer boven komt

    dat roep je op bij mij lenjef, een heel getormenteert leven in 4 zinnen
    knappe woorden vandaag!!

    dank!

    was weer even graag hier:-)

    gr en geniet je woensdag

    enrio


Geef een reactie

