Wordt vervolgd…

13 reacties op “Wordt vervolgd…”

  1. Triest, heel triest. Ik las net je aanvulling. Die zegt genoeg. En helaas, kunnen wij niet allen aanvullen uit eigen ervaring?

  2. Als een zeepbel
    meer kans van sterven dan van overleven denk ik soms.
    Zonder depressief te worden goed te overdenken.
    Sterkte

  3. pfff, soms hé…..

  4. Ja dat zijn altijd dingen die je diep raken. En de angst van alle ouders denk ik.

  5. oeff, ja een sterke koe als waarheid hier en dat kan plotseling…

    chapeau lenjef!

    graag gelezen weer, blijh dat je terugbent!!

    gr enrico

  6. gaat dit over jou?
    zo ja dan wil ik je sterkte en moed toewensen!!

    • @ Allen
      Verduidelijking:

      Deze collage heb ik gemaakt
      omdat een gebeurtenis me diep heeft geraakt.
      Een jonge student van Marion Driessen ontmoette de dood.
      Toch rijdt de levenstrein verder al is het verdriet onbeschrijfelijk groot.
      Voor het getroffen gezin
      stort de hele wereld in.
      Wat een prachtig verhaal kon worden stopte nog voor het begon.
      De volgende bladzijden blijven onbeschreven.
      Als een 18 jarige blijft hij in vele harten verder leven.
      Dat weet ik zeker, want twee van mijn destijds 18 jarige vrienden zijn verdronken
      na in die bewuste kerstnacht op de toekomst een paar glaasjes te hebben geklonken.
      Ik wou dat ik nog samen met hen lachen kon.

      Lenjef

  7. Plotseling
    ineens
    een klap
    daarna
    niets meer
    voor eeuwig

  8. Ja, dat zijn vreselijke gebeurtenissen.

  9. lenjef,

    hoe broos het leven is

  10. medeleven, heel veel medeleven
    groetjes ,Ria

  11. Veel sterkte, Lenjef. Heel veel sterkte.
    Marion


Geef een reactie

