Tot de dood ons scheidt

8 reacties op “Tot de dood ons scheidt”

  1. Ja dat is helaas heel herkenbaar, liefde tot de dood blijft niet altijd, hoewel misschien toch wel door kinderen loopt altijd, ook al ben je niet meer samen, een soort liefdesband die nooit kapot kan.

  2. nu noemt ze haar lekker ding ellendeling .
    droevig Lenjef
    groetjes,Ria

  3. Ik houd het liever ook op bij de titel, maar kan helaas niets anders dan toegeven dat het vaak niet de dood is die mensen scheidt. Knap geschreven, want ik voelde er me een beetje treurig van worden.

  4. He bah, zulke dingen moeten niet voorkomen. Liefde zou eeuwig en standvastig moeten zijn. Verdorie…
    ik kan niet tegen zulke dingen.

  5. Een man met veel kennis
    Weet waarover het draait in de wereld

  6. Ik ga toch voor de titel
    en hoop van mijn lief
    nog jaren te genieten.

    Wederom een topper van je.!!!

  7. ja hoe snel liefde om kan slaan in afstandigheid, zelfs haat…

    niks menselijkers lenjef, toch?

    je knaagt weer!! knap hoor

    graag gelezen

    gr en geniet je zondag

    enrico


Geef een reactie

