Zwart kleurt de nacht

8 reacties op “Zwart kleurt de nacht”

  1. Hou van de nacht, zeker als hij warm is en een briesje de geuren van de tuin naar me toe brengen……..mooi

  2. Ik kan het je nog erger vertellen: veel tuinbloemen bloeien alleen als de zon schijnt. Dan weet je zeker wel hoe laat het is…?
    Maar dat doet uiteraard niets af aan jouw gedicht. Je hebt je woorden weer zorgvuldig gekozen! Groetjes,

  3. Lief ga met mij per neus op pad
    Laat ons ruisen door de struiken
    Genietend van veel bloem en blad
    ’t Aroma der natuur, mijn schat
    Alleen maar door te ruiken.

  4. Als ze al geuren, anders loop je verloren…

  5. Van genoten !
    Ook van de aanvulling van Ria.
    Top !

  6. Alleen het muurbloempje licht s’nachts op
    mooi lenjef
    groetjes ,
    Ria

  7. ha ja en hoe overweldigend kan die geur zonder zicht zijn!
    ik wil niet blind zijn, maar soms…

    mooi weer hoor lenjef!

    graag gelezen dus

    gr en geniet van vandaag

    enrico


Geef een reactie

