Het roerloze voorbij

11 reacties op “Het roerloze voorbij”

  1. Ja kwam het regelmatig tegen op de weg als ik naar mijn werk ging. Zoveel dood gereden dieren….

  2. Ik heb geen zin in de winter
    Evenals Moortje
    die ik vond langs de kant
    van de nieuwe snelweg.

    Schreef ik lang geleden
    voor hij werd geopende was het terrein zijn speelplek.
    Dan is het echt niet, maar een kat.

  3. Wat een beklijvend gedicht!

  4. Een roerloos maar bewogen gedicht. Prachtig en triest.

  5. Hier was het niet de tijd maar de auto, die de vergankelijkheid even een flink zetje gaf. Arme poes.

  6. zo triest , helaas jammer genoeg waar.
    graag gelezen Lenjef
    groetjes,Ria

  7. ha, dacht net hetzelfde als Novelle:
    “tijd is een schoonheidsdief”…heel mooi en krachtig in zijn eenvoud!

  8. Tijd is een schoonheidsdief…..mooi geschreven!

  9. Ongekend niveau is deze vandaag, en helaas is ook het waarheidsniveau ongekend hoog.
    Met diep respect vandaag !!!!! Meer dan Top !!!

  10. heel, heel fraai lenjef… het bloed blijft kleuren… helaas
    pff
    ja graag gelezen!

    gr en geniet je maandag

    enrico

  11. Wat verdrietig. Prachtig geschreven.


Geef een reactie

