Schone schijn

11 reacties op “Schone schijn”

  1. bedankt voor je uitleg
    was attent van je.

  2. Met deze tekst kun je vele kanten op denken. Zelfs aan ons Oranjehuis.
    Knap geschreven.

  3. Ik moest er ook erg over nadenken. Door de reacties ging me een lichtje op.
    Ja klopt, maar …
    mijn handen zijn ook niet brandschoon
    Al draag ik geen gouden kroon
    😉

  4. De queen zal hem wel dragen, zelfs nu was er misbruik van werklozen!

  5. Niet alles is goud wat er blinkt.

  6. ha ja de bekende keerzijde van de medaille he… en zo zal het altijd blijven denk ik…

    knappe weer!

    graag gelezen

    gr enrico, geniet je woensdag

  7. Het ziet er schoon uit, maar dat alles is slechts schijn. Het gaat ten koste van teveel…
    Ware woorden weer, Lenjef. Doen me direct aan Syrie denken (al wat dat niet direct je bedoeling, maar je woorden raken me.)

  8. ik begrijp het niet.

  9. Nadenker.
    goed verwoord Lenjef
    groetjes, Ria


Geef een reactie

