Hij zei het met een bloemgebaar

7 reacties op “Hij zei het met een bloemgebaar”

  1. Wederom een topper, jij zegt het met woorden en gebaar.

  2. Ik probeer me voor te stellen hoe hij een mop vertelt en zij daar hartelijk om lacht. Het moet kunnen.

  3. Origineel om hem het met een bloemgebaar te laten “zeggen.” Ik zou zoiets echt niet kunnen verzinnen. Ik val een beetje in herhaling, maar ja, je hebt het weer prachtig geschreven!
    Dankjewel Lenjef voor je mooie gedicht op mijn blog🙂

  4. ah wat mooi om het dan met een bloemgebaar te kunnen! sterk lenjef!!
    sterk beeld schilder je! knap

    graag gelezen!

    gr en geniet je week

    enrico

  5. prachtig Lenjef zoals je schrijft; hij zei het met een bloemgebaar.
    groetjes ,Ria

  6. Ik heb altijd weer bewondering hoe je met de woorden speelt, zoals in dit gedicht verslaafd aan zijn lippen omdat zij niet kan horen. Heel mooi en knap verwoord.

    groetjes,
    Francina

  7. Ongezond dat verslaafd zijn aan iemand maar weer knap geschreven!


Geef een reactie

